Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων σε περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (έγινε λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, ή υπήρξε φθορά, μερική ή ολική καταστροφή κατά την μεταφορά κ.λπ.),
και σε όλες τις περιπτώσεις που στάλθηκαν από λάθος αρκεί να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος και αφού απαραίτητα προηγηθεί τηλεφωνική ενημέρωση σχετικά, εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερολογιακών ημερών τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο ή Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συστήνεται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας .
Ακύρωση παραγγελίας :
Σε περίπτωση που η ηλεκτρονική παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, τηλεφωνώντας στo τηλέφωνo : 22850 24850, όπου το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα σας βοηθήσει άμεσα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Από την αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προιόντων από τον πελάτη και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη γίνεται εγγράφως με συμπλήρωση του σχετικού εντύπου δήλωσης υπαναχώρησης που παρέχει η επιχείρηση και ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης, εφόσον επέλεξε άλλο τρόπο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης της επιχείρησης, καθώς και με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.
Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην αναιτιολόγητη υπαναχώρηση είναι αντίστοιχα με τα έξοδα αποστολής που προσδιορίζονται κατά περίπτωση υπό τον τιτλο ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ .
Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν, την συσκευασία του σε άριστη κατάσταση και το παραστατικό πληρωμής.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην επιχείρηση το τίμημα από την Τράπεζα, η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Δικαιούται όμως να ζητήσει να παρακρατηθεί και της καταβληθεί το κόστος αποστολής και επιστροφής των εμπορευμάτων- προίόντων.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την περιέλευση της δήλωσης υπαναχώρησης στην επιχείρηση και την επιστροφή των εμπορευμάτων.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων εντός ευλόγου χρόνου από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου απράκτου του ευλόγου χρόνου τεκμαίρεται ότι τα προϊόντα παρελήφθησαν σε αρίστη κατάσταση. Η επιχείρηση υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της επιχείρησης
- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα
- σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της
- σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την επιχείρηση.
- Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρηση.
- Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της επιχείρησης τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και μέσα σε προθεσμία 14 ημερών από την παραλαβή τους. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.
- Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της επιχείρησης θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της επιχείρησης είτε μέσω courier.